czwartek, 14 lipca 2016

Stosik

Niewiele czasu minęło od ostatniego, a już zebrał się kolejny, nie mniej pokaźny stos. Głównie zakupy własne, jak zwykle misz masz :)

Od góry:

Angela Marsons "Niemy krzyk" - pożyczka od kuzynki 

Samuel Bjork "Sezon niewinnych" - jw.

Umi Sinha "Miejsce na ziemi" - powieść od wydawnictwa Marginesy, moja opinia już niedługo

Tony Kososki "Nie każdy Brazylijczyk tańczy sambę" - od Muzy, jestem w trakcie

Stephen King "Koniec warty" - tom 3 trylogii Pan Mercedes

Lucinda Riley "Róża północy" - powieść obyczajowa dla mojej mamy

Jojo Moyes "Kiedy odszedłeś" - kontynuacja losów Lou z "Zanim się pojawiłeś"; niestety nie wzbudziła we mnie tyle emocji co pierwsza część.

Chis Carter "Rzeźbiarz śmierci" - tom 4 serii z Davidem Hunterem

Nino Haratischwili "Ósme życie" tom 1 - gruzińska saga rodzinna

Yaa Gyasi "Droga do domu" - epicka powieść polecana przez Agnieszkę

Remigiusz Mróz "Kasacja" - pierwszy tom serii z Chyłką i Zordonem; zobaczymy czy spodoba mi się bardziej niż Forst...

Sebastian Fitzek "Pasażer 23" - Ann RK stwierdziła, że to jedna z najbardziej interesujących książek tego półrocza. Namówiła mnie :)

Michel Bussi "Nigdy nie zapomnieć" - od czasów "Samolotu bez niej" kolekcjonuję książki autora. Chyba muszę zacząć je czytać, bo ta jest już 4.

Hisham Matar "W kraju mężczyzn" - kupiona przypadkowo w Dedalusie; od dawna chciałam przeczytać

Elżbieta Cherezińska "Harda" - w serii "Odrodzone Królestwo" jestem zakochana, mam nadzieję, że "Harda" też spełni oczekiwania - cudny grubas!

Amsterdam - przewodnik kupiony, klamka zapadła; tegoroczne wakacje spędzę w stolicy Holandii :)

Hiszpański fiszki - kupione za pół ceny w Dedalusie; mam nadzieję, że w końcu zmobilizują mnie do nauki :)


Co Wam wpadło w oko?

27 komentarzy:

  1. Cudowny stos! Najbardziej chciałabym przeczytać ,,Pasażer 23".

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka pozycji już czytałam,a więc Cherezińska, Haratischwili, czy Carter,super.Zastanawiam się nad Bussim, zupełnie nie znam pisarza.
    A wakacje szykują się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam jedną powieść Bussiego i zrobiła na mnie wrażenie. Co do reszty to jeszcze nie wiem, ale podobno też dobra :)

      Usuń
  3. Tym razem całkiem sporo z Twojego stosu czytałam. Przede wszystkim "Droga do domu" Yaa Gyasi, która mi się bardzo podobała. Tak samo jak "Sezon niewinnych" - całkiem zgrabny kryminał, który u mnie sprzedawano z "gustowną" laleczką na stryczku. Czytałam też "W kraju mężczyzn", wstrząsające wspomnienia dzieciństwa w Libii Gadafiego. Z kolei czeka na mnie "Ósme życie", którym moja mama tak się zachwyciła, że kupuje na wszelkie możliwe prezenty, oraz "Miejsce na ziemi"- zapowiada się ciekawie! Mam też wielką ochotę na "Hardą".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O "Sezonie niewinnych" czytałam różne recenzje, jako, że to pożyczka to pewnie wkrótce się przekonam. Moja mama dla "Miejsca na ziemi" zarwała noc ;P

      Usuń
  4. "Sezon niewinnych" świetny, natomiast "Niemy krzyk" to dla mnie rozczarowanie, męczę tą książkę od dwóch tygodni..
    pozdrawiam
    tommy z samotni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Sezon niewinnych" planuję wkrótce przeczytać :)

      Usuń
  5. Najchętniej podebrałabym Ci "Hardą";)

    OdpowiedzUsuń
  6. Harda, to jest książka, będziesz zachwycona!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah, wspaniały stos. Aż ślinka cieknie na jego widok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mróz! Zewsząd słyszę głosy zachwytu, a sama jeszcze wciąż nie sięgnęłam (!) po żadną jego powieść. Muszę to szybko naprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm najlepiej przekonać się na własnej skórze :D

      Usuń
  9. Przyjemnej lektury czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za naukę. Ja postanowiłam jesienią iść na kurs. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Droga do domu - cudo, cudo i jeszcze raz cudo. To jak odbierzesz książkę pewnie wpływa na to, jakie masz poglądy. Na mnie zrobiła wrażenie, ale recenzji ciągle nie napisałam, nie umiem ubrać przemyśleń w słowa :) No i sama zakupiłam też Ósme życie, którego jest bardzo ciekawa! Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz mnie zaintrygowałaś z tą "Drogą do domu" :) Dziękuję :)

      Usuń
  12. Ja w pierwszej kolejności pewnie sięgnęłabym po Kinga :) Moyes mam w planach teraz "Razem będzie lepiej", Cartera i Mroza chciałabym poznać, a Fitzka bardzo lubię, chociaż akurat tej powieści nie miałam jeszcze okazji czytać :)

    PS Świetna tapeta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za duży wybór, ale mam nadzieję, że na Kinga jakoś znajdę czas :) "Razem będzie lepiej" polecam :)

      Dziękuję :)

      Usuń
  13. Ciekawa jestem, co powiesz o książce Kinga, mnie jakoś nieszczególnie do niej ciągnie. A Cartera chciałabym koniecznie przeczytać, poprzednie powieści autora mnie nie rozczarowały. Ogólnie stos robi wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń